Media Doon Team
                           WEB DESIGN   |   RELATII PUBLICE   |   SOFTWARE   |   PUBLICITATE   |   MARKETING                                 CONTACT   |   ENGLISH
 
 
 
 

Industria alternativelor

Prin analiza srtrategica analizam mediul prin care afacerea dumneavoastra actioneaza prin verificarea influentelor mediului asupra organizatiei. In final , analiza are in vedere resursele puse la dispozitie si cum sunt puse in balanta pentru a contribuii la atitudinea strategica, de exemplu cum ve-ti reusi sa va sustineti politicile in viitor.

[]

 
 

Elemente esentiale

Implementand o politica planificata de crestere a cotei de piata, impreuna cu extinderea celorlalte obiective, care impreuna cu planul ce vi-l vom pune la dispozitie, urmaresc o dezvoltare pe pietele care nu au fost inca expluatate. De altfel de aici rezulta factorul fundamental fara de care expansiunea in viitor nu se poate realiza.

[]

 
 

Monitorizarea si controlul sistemelor

Acestea vor fi determinate, in mare parte, de natura produselor si serviciile pe care afacerea dumneavoastra le ofera. Astfel noi vom identifica avantajele competitive pe care compania le are asupra altora si cum pot fi sustinute. Putem de asemenea analiza factori ai mediului extern cum ar fi: factori economici, sociali, tehnologici etc.


[]

 
 

Planificarea pentru viitor a afacerii dvs.

Daca am incerca sa formulam obiectivele intr-un asemenea format atunci va trebui sa existe un scop practic si masurabil in spatele lui, si va trebuii sa fie realist si rezonabil. De aceia planul strategic se poate concentra numai asupra a ceea ce poate fi realizat intr-o jumatate de an sau un an.

[]

 
 

Dezvoltarea strategiilor de vanzare

Activele bazate pe consumatori sunt acelea care sunt importante in ochii consumatorului: imaginea si reputatia afacerii in cadrul pietei, orice branduri pe care afacerea le detine si care sunt indeajuns de puternice sa genereze loialitatea consumatorului - si prin urmare un potential avantaj competitiv - fata de afacerile rivale. Perceptiile consumatorului asupra afacerii ca un lider de brand sunt de asemenea importante in ideia ca, in cazul bunurilor de consum ce se modifica rapid, astfel de perceptii pot genera locatiile cele mai cautate in cadrul pietelor de desfacere.

[]

 
 

Intelegerea clientiilor

In orice afacere, exista inevitabil o schimbare privind clientii, cu o proportie de scadere in fiecare an si care trebuie inlocuita de clienti noi, de aceia noi am inclus intre serviciile pe care vi le putem oferii si posibilitati extinse de fidelizare a clientiilor si posibilitatea de atragere a altora noi.

[]

 
 

Implementarea planului strategic

Pentru a implementa sistemele cheie cat si sistemele suport, va fi necesar sa cream un plan de actiune care identifica datele critice pe care fiecare din aceste sisteme trebuie sa se afle la locul sau. Acesta este in mod efectiv procesul de planificare a proiectului, care va determina datele de inceput si tintele pentru introducerea extinderii fiecarui sistem.

[]

 
 
Solutii MDT    Parteneriat MDT  Harta site  • Ajutor
© 2008 Media Doon