Media Doon Team
                           WEB DESIGN   |   RELATII PUBLICE   |   SOFTWARE   |   PUBLICITATE   |   MARKETING                                 CONTACT   |   ENGLISH
 
      Consulting:
   Dispunem de metode
      si tehnici foarte utile in analiza mecanismelor de piata.
 

                                       Servicii  de  cercetare

                                   •   Studii de piata
                                   •   Studii de imagine
                                   •   Studii de impact
                                   •   Studii de generare si vizualizare concept
                                   •   Studii de fixare/corelare preturi
                                   •   Studii de cercetare publicitara
                                   •   Studii de 'brand'
                                   •   Studii de 'relatii cu clientii'
 
                       Studii de specialitate

Oferim produse de cercetare destinate companiilor si institutiilor cu activitate specifica in diferite domenii.

 

Barometrul economic

Barometrul economic are ca obiectiv principal reducerea riscului de afacere ca efect al jocului intamplarii si a increderii exagerate in flerul managerial al intreprinzatorilor.

Utilitate: Barometrul economic urmareste in egala masura diagnosticul de situatie si furnizarea datelor de prognostica asupra unor procese si fenomene aflate "in miscare". Informatiile obtinute prin realizarea acestuia constituie un fundament faptic cu valoare strategica si pragmatica superioara extrem de utile celor de care dispun in prezent firmele si oamenii de afaceri. Beneficiarii unei monitorizari constante asupra pietelor si mediului de afaceri au posibilitatea de a dispune de baze proprii de date si acces la modele logico-matematice de predictie asupra tendintelor, evolutiilor si schimbarilor ce intervin la intervale de timp semnificative in mediul economic autohton.

 Sondaj Advertising
 
Permite testarea eficientei spoturilor publicitare video-audio, tiparite, a copertilor de reviste, a site-urilor web. Oeri clientilor nostril posibilitatea de testare si evaluare a spoturilor publicitare pe esantioane reprezentative la nivel de populatii tinta.
 Sondaj Media
 
Masoara gradul de expunere al consumatorilor la campaniile publicitare pentru un produs/serviciu.
Analizeaza comportamentul de consum inainte si dupa inceperea campaniei publicitare.
 Market Test
 
Masoara gradul de satisfacere a cererii.
Identifica beneficiile pe care le asteapta clientii fidelizati sau traditionali prin achizitionarea unui produs/serviciu (motivatii de consum, analiza cost - beneficiu).
 Market Srud
 
Furnizeaza informatii privind nivelul consumului atat la propriile produse/servicii cat si la cele concurente.
Permite elaborarea unui "calendar" al consumului unui produs/serviciu (care sunt punctele de consum maxim/minim lunar/trimestrial)
 Market Quality
 
Aplicam tehnici de cercetare exclusiv calitative, avand drept scop:

Definirea caracteristicilor unor domenii noi- segmente noi de piata.
Identificarea solutiilor "ascunse" pentru probleme deja cunoscute.
Identificarea practicilor de consum curente.
Generarea de noi idei.
Rafinarea/optimizarea comunicarii publicitare.
Identificarea celor mai potrivite modalitati de persuadare a publicului tinta
Piata de capital si financiar-bancara

 

Principalii potentiali beneficiari ai produselor de prelucrare a datelor financiar contabile sunt societatile si agentii de valori mobiliare, persoane fizice si juridice romane/straine. Sistemul contine, pe langa modulele de lucru specifice, si module generale, ca bonus pentru utilizatorii sai (contabilitate generala, resurse umane, nomenclatoare generale etc.). Caracteristici ale modului de lucru:

Se poate lucra ONLINE si OFFLINE prin intranet/internet inclusiv pe linie telefonica comutata ;

Optimizeaza traficul prin preluarea locala a nomenclatoarelor generale si specifice ;

Lucreaza in mod introducere (de la agentiile teritoriale) si autorizare (serviciul de contablitate sediul central).

 

Culegerea si prelucrarea de date statistice

 

Pentru a facilita culegerea si prelucrarea datelor statistice pentru actorii sociali care isi stabilesc obiective specifice, am conceput aplicatii tabelare bazata care permite crearea de baze de date proprii si prelucrarea rapida a acestora. Potentialii beneficiari se incadreaza, in principal, in urmatoarele categorii de actori sociali:

Agenti ai administratiei locale si centrale Centre/institute de investigare sociala ;

Organizatii implicate in realizarea/finalizarea unor proiecte pe problematici socio-economice ;

Casete video de corporatie pentru publicurile externe;  

Casete video de corporatie pentru publicurile interne.


Trasaturile estentiale ale modului de lucru cu un astfel de program sunt:

Flexibilitatea: capul de tabel si baza de date depind exclusiv de formularul construit de beneficiar si de necesitatile sale de prelucrare a datelor cantitative;

Accesare 'full' Internet.

 
© 2008 Media Doon