Media Doon Team
                           WEB DESIGN   |   RELATII PUBLICE   |   SOFTWARE   |   PUBLICITATE   |   MARKETING                                 CONTACT   |   ENGLISH
 
 

Alegerea canalului mediatic

Tinta canalului mediatic pe care vi-l vom propune este influentat, in egala masura, din tinta canalului mediatic si din tinta suportului, de altfel element principal al tintei de comunicare, in masura in care dvs. veti fi interesat de canalele extra-mediatice.

[]
 

Suport Planningul

Pentru a alcatui un plan eficient de publicitate pot fi selectate diferite suporturi ale fiecarui canal mediatic sau propuneri de combinatii de suporturi ale aceluiasi canal mediatic, numarul de insertii si de difuzare pe post, planningul in functie de transele orare si repartitia in functie de posibilitatea bugetara. Facem alegerea bazandu-ne pe studiile realizate de organismele pe care le analizam.

[]
 

Derularea planului media

In functie de particularitatea produsului pe care doriti sa-l promovati, de caracterul sau sezonier, de periodicitatea campaniilor concurentilor, de durata actiunii campaniei si de data de incepere a acesteia, vom stabili un calendar.

[]
 

Tinta vizuala

Este necesar sa se caute misloace de comunicare adecvate tintei vizuale si adaptate caracterului sau.

[]
 

Natura produsului

Natura produsului care urmeaza a fi promovat va determina conduita de cumparare a consumatorului. Din acest motiv va trebui sa alegem un misloc de comunicare eficient.

[]
 

Brief media

Acesta reuneste diferite informatii necesare, ce ne vor ghida in elaborarea planului, cum ar fi: obiectivele, strategia si tintele de marketing, studiul concurentei, strategia si tintele comunicarii, strategia de creatie, bugetul, calendarul campaniei si politica de creatie a concurentei. Sintetizand aceste informatii, putem face o selectie a canalelor de comunicare si a suporturilor, o repartitie bugetara si stabilirea unui calendar.

[]
 

 

 
 

Publicitate TV

Evolutia diferitelor canale, nationale sau private aduce cu sine obligatia de a reconsidera utilitatea ce i se poate da acestui canal mediatic.

Avantaje:

     Este un canal puternic si cu o mare acoperire nationala;

      Prezinta un puternic efect de notorietate;

      Impact rapid in camine.


[]

 
 

Publicitate Radio

Ca si televiziunea acest canal mediatic se transforma continuu, astfel calitatea contactelor variaza in functie de ora si natura emisiei. Audienta acestui canal mediatic la un moment precis se masoara in sfertul de ora mediu si in audienta cumulata.

Avantaje:

     Penetrarea rapida in camine;

     Relatia buna cu retelele de vanzare.


[]

 
 

Publicitate Stradala

In ceea ce priveste acoperirea asigurata de afis, ea este totala. Aici am mai putea adauga ca afisajul devine din ce in ce mai mult un canal mediatic complementar celorlalte canale mediatice, el fixeaza imaginea transmisa de celelalte canale.

Avantaje:

     Canal mediatic incisiv;

     Are un impact puternic;

     Poate creea o notorietate rapida;

     O buna frecventa si o buna reprezentare geografica;

     Legatura directa cu distributia;

     Vizualizare color si reproducere buna.

 

[]

 
 

Publicitate Online

Publicitatea online ofera un model nou. In loc sa se trimita mesajul unei audiente-tinta, selectata de emitator, in mediul electronic avem de-a face cu o situatie unica - consumatori care cauta informatii si publicitate.

Avantaje:

     Timpul este practic nelimitat;

     Expunerea este permanenta;

     Mesajul ofera mai mult decat imagine, ofera informatii si solutii;

     Libertatea spatio-temporara lasa loc oricarei forme de expunere a mesajului;

     Publicul nu este limitat de criterii geografice;

     Publicul poate transmite un raspuns in timp real.


[]

 
 

Publicitate in Presa

Presa cotidiana regionala este un canal mediatic puternic, dar va atentionam ca exista variatii in functie de regiune.

Avantaje:

     Acoperire nationala;

     Fidelizarea tintei;

     Este un canal puternic argumentativ.


[]

 
 

Publicitate in Cinematografe

Cinematograful permite, o selectivitate geografica foarte precisa. Este fara indoiala un canal ce antreneaza cea mai buna calitate a contactului.

Avantaje:

     Detine un grad ridicat de memorizare;

     Prezinta suplete in utilizare.


[]

 
 
Solutii MDT    Parteneriat MDT  Harta site  • Ajutor
 
© 2008 Media Doon