Media Doon Team
                           WEB DESIGN   |   RELATII PUBLICE   |   SOFTWARE   |   PUBLICITATE   |   MARKETING                                 CONTACT   |   ENGLISH
Strategia   de   brand   -   este    interfata   strategiei   de   afaceri
 
 

    Obiectivele pe care vi le propunem:


     Revigorarea brandului in vederea sustinerii si imbunatatirii repartizarii optime a resurselor.

     Extinderea activitatii actuale ale brandului.

     Crearea platformelor de dezvoltare viitoare.

     Adaptarea la dinamica pietei. 

     Crearea de noi categorii si subcategorii ale brandului dvs.

     Crearea unui brand puternic prin diferentierea si energizarea acestuia.

    ■ Reputatia de lunga durata a unei companii prin necesitatea de a fii descentralizata si crearea fara riscuri a subbrendurilor.

 
 
 
 
Marcile au forta de a cuprinde intr-un singur simbol tot ce se poate spune despre produse in cuvinte. Construim marci, care adauga valoare produselor clientilor nostri si ofera consumatorilor o experienta vizuala unica.
 

    Strategia de Brand

 

    Firmele sunt motivate sa se preocupe de strategia de brand deoarece acesta ofera structura necesara pentru a avea o strategie de afaceri care sa garanteze succesul. O strategie dezordonata si incoerenta a unui brand poate dauna si uneori poate condamna o strategie buna de afaceri. In schimb, una care ocroteste sinergii organizationale si de piata creeaza active de brand relevante. Astfel necesitatea revizuirii strategiei portofoliului tinde sa devina o problema deosebit de importanta atunci cand compania suporta presiuni din cauza unor situatii ca:

     afacerea dvs. trebuie sa se dezvolte;
     compania trebuie sa ramana relevanta pe o piata in continua     schimbare;
     o companie este pe punctul de a se transforma intr-o simpla     marfa;
     un brand si-a pierdut energia (probabil din cauza faptului ca se afla     intr-o categorie stabila);
     o achizitie sau aparitia catorva branduri puternice pe piata;
     managementul de brand pur si simplu nu face fata complexitatii     pietei.

 
Creem relevanta, diferentiere, parghii comerciale si claritate.
 
Prezentari vizuale

Servicii:

    ■ Conceptie de nume comerciale.

      Evaluarea initiala a imagimii     produsului.

     Grafica pentru tipar si medii digitale.

     Dsign si revitalizarea de marci.

     Designul etichetei si al ambalajului.

     Crearea sloganului marcii.

     Dsignul marcii in format vectorial     permite scanarea la orice dimensiune     fara pierdere de rezolutie.

 
© 2008 Media Doon