Media Doon Team
                           WEB DESIGN   |   RELATII PUBLICE   |   SOFTWARE   |   PUBLICITATE   |   MARKETING                                 CONTACT   |   ENGLISH
 
 

Focus

Exista tendinta de a se adresa unui cat mai mare numar de oameni, iar in cazul unor produse, care sunt prezente in viata tuturor, nu pare aberant sa consideri target pe orcine. Insa, chiar si intr-un asemenea caz, e posibil sa restrangi publicul-tinta.

[]
 

Idei creative

Formele brute de advertising acopera o gama larga de costuri, niveluri de complexitate si grade de finantare, incluzand de la idei pana la clipuri. Cu exceptia unor idei de ordin general privind stadiul de definitivare la care ajungem pentru a provoca cel mai bun raspuns din partea consumatorului. De asemenea tinem cont, de natura precisa a metodologiei de cercetare si de aspecte cum ar fi timpul si costurile.

[]
 

Extinderea campaniei

O companie poate sa isi vada de treaba si cu toate acestea sa utilizeze acount planning-ului pentru a se extinde suficient pe o piata aflata in continua schimbare. Factorii diferentiatori care confera energie pot contribuii la dezvoltarea credibilitatii. Provocarea pentru noi consta in crearea advertisingului prin intermediul careia sa se formeze o legatura intre campanie si target.

[]
 

Simplitate si complexitate

Sa schimbi ceva inseamna sa faci ceva altfel, iar noi va propunem mai multe moduri prin care puteti evita capcanele tiparului, cladind in schimb relatii interumane, obtinand idei stralucite intr-un mod neasteptat.

[]

 
 

Reusita de a-l implica pe consumator

Va putem propune diferite tipuri de advertising, dar unul dintre cele mai eficiente, este acela de al implica pe consumator in doua moduri diferite:

     implicarea in procesul dezvoltarii comunicarii;

     consumatorii trebuie implicat in comunicarea propruzisa. Advertising functioneaza mai
     bine atunci cand nu spune oamenilor ce sa creada, ci le permite mai degraba sa-si formeze propria
     parere.


[]

 
 

Strategia advertisingului

Prin strategia de advertising, noi comunicam, in termeni umani, individuali, modul in care intelegem problemele, prin care se pot depasi barierele care aduc prejudicii, sa fie utilizat un limbaj de zi cu zi, usor de inteles, care sa demonstreze importanta companiei dumneavoastra, si care sa pozitioneze compania ca pe una cu viziuni de viitor, capabila sa isi ajute clientii.

[]

 
 

Cui ne adresam?

In general raspunsul la aceasta intrebare consta intr-o simpla descriere demografica, functia sa principala este sa demonstreze cat mai exact grupul de oameni carora ne adresam; in acelasi timp, insa, este important a decide cine trebuie exclus din target.


[]

 
 
Solutii MDT    Parteneriat MDT  Harta site  • Ajutor
 
© 2008 Media Doon